Nieuwe huisstijl
Nieuwe huisstijl
maandag 1 juli 2019
Samen werken we er hard aan om de beste RVS leverancier van Europa te zijn en te blijven. Iets waar we trots op zijn en wat we graag willen uitstralen als bedrijf. En daar past een nieuwe krachtige huisstijl bij. Na tien jaar was het tijd voor een frisse wind en hebben we onze unieke kernwaarden laten doorvertalen in een nieuw design en logo.
Paul Meijering doet veel voor haar klanten. We bieden echt persoonlijke service en hoeven bijna nooit een vraag met nee te beantwoorden. Uitdagingen gaan we graag aan en bestellingen kunnen we met korte levertijden bij de klant bezorgen. Bovendien krijgen klanten van Paul Meijering exact wat ze vragen. We leveren alleen eindproducten waar we trots op zijn.
Paul was als klein jongetje al fan van Ridder Floris, dus het nieuwe logo sluit met een knipoog bijzonder goed aan. Conny Meijering, verantwoordelijk voor marketing en P&O: “Nadat wij de nieuwe huisstijl voor het eerst gezien hadden, lieten we het vier weken op de plank rusten. Puur om te kijken of we daarna nog steeds zo enthousiast waren. En dat waren we. Al onze kwaliteiten komen erin naar voren. Het is een beeldmerk, dat al onze kernwaarden vertegenwoordigt. Iets waar we altijd naar kunnen terugverwijzen”.
Paul Meijering heeft specifieke kernwaarden die ergens voor staan. In het nieuwe logo komen deze duidelijk naar voren. We zijn een kwalitatief bedrijf met karakter. Het leveren van special alloys is iets waar we in uitblinken. Onze manier van werken is snel, vakkundig en vriendelijk. In een concurrerende markt als deze blijven we groeien door persoonlijke service die we bieden dankzij de vakkundigheid van onze specialisten. Als ridders die onze stad beschermen en daar zijn we ontzettend trots op.